Project: De Roode Roos
De Roode Roos
De Roode Roos verkoopt kwalitatieve supplementen en wil zowel zorgprofessionals als consumenten beter bereiken. Een uitdaging, want beide doelgroepen vragen om een andere benadering. Aan ons de vraag om mee te denken over de communicatiestrategie en te helpen bij de uitvoering.
Onze samenwerking
Bea Boorsma (General Manager) zegt hierover:
““Met sommige mensen heb je meteen een klik. Dat heb ik met Suzan. Het is heel prettig sparren, en het geeft vertrouwen om te weten dat Nutrimedia ons helpt met heldere, compliant informatie over supplementen, afgestemd op de verschillende doelgroepen die wij willen bereiken.”

Van strategie naar praktische tools
We denken mee over de communicatiestrategie en vertalen die naar concrete uitingen. Zo redigeren we nieuwsbrieven, geven we handvatten voor het opstellen van een communicatie- en een contentplan en ontwikkelen we een flyer speciaal voor diëtisten en andere voedingsprofessionals.
Onze kennis van de supplementenbranche én van wet- en regelgeving zorgt ervoor dat de communicatie van De Roode Roos niet alleen overtuigend is, maar ook betrouwbaar en compliant. Zo zorgen we samen voor meer zichtbaarheid, meer vertrouwen en meer impact, bij professionals én bij consumenten.