Project: Curalife
Goodlife – Curalin
Contentstrategie en copywriting voor een sterkere online aanwezigheid: Goodlife wil met Curalin mensen met diabetes type 2 ondersteunen door middel van een natuurlijk supplement. Aan ons de vraag om mee te denken over de contentstrategie en de teksten voor de website Curalife.nl.
Een samenwerking met impact
Onze aanpak werd goed ontvangen.
Jasper van Goodlife zegt hierover:
“De samenwerking met Nutrimedia is professioneel en prettig, met een goede dosis sportieve humor. We werken in de toekomst dan ook graag opnieuw samen.”

Van strategie naar content
Samen met Goodlife bepaalden we de juiste aanpak: een combinatie van blogs en informatiepagina’s. Deze content moest niet alleen informatief en toegankelijk zijn, maar ook volledig compliant én goed vindbaar. Daarom hielden we vanaf het begin rekening met de geldende wet- en regelgeving en stemden we alles af met de Keuringsraad. Tegelijkertijd optimaliseerden we de teksten voor SEO, zodat de juiste doelgroep ze makkelijk kon vinden.
Door wetenschappelijke precisie te combineren met strategische en creatieve communicatie, zorgden we voor content die niet alleen betrouwbaar en compliant is, maar ook bijdraagt aan online zichtbaarheid. Zo creëerden we content die zowel consumenten als toezichthouders vertrouwen geeft én tegelijk de online zichtbaarheid van Curalin versterkt.